Met ingang van 1 september is pastoor Lipsch benoemd tot deken van het dekenaat Gulpen.
Tijdens een mooie H. Mis in de St. Martinuskerk te Horn werd afscheid genomen van pastoor Patrick Lipsch. Als voorganger werd hij bijgestaan door pastoor Rajan en kapelaan Sanchon en alle acolieten en misdienaars van Federatie Kana.
De H. Mis werd opgeluisterd door de kerkkoren van alle parochies in Federatie Kana, met op orgel Jean-Pierre Steyvers en als dirigente Sylvia Berghs.
Na afloop was iedereen uitgenodigd om in De Postkoets pastoor Lipsch de hand te schudden ter afscheid.
Harmonie De Drie Horens bracht aan pastoor bij binnenkomst in De Postkoets een mooie aubade ten gehoor.
Voor een sfeerimpressie van deze dag klik hier voor de foto’s, gemaakt door Jan Vesters.