Zoals elk jaar, was op carnavalszondag de Carnavalsmis, voorgegaan door pastoor Rajan, die werd opgeluisterd door ons zangkoor en joekskapel Paaf aaf. Bij aanvang van de mis werd het Limburgs volkslied gezongen, op het einde van de mis werden de steken gezegend en na de zegen werd het Roggels volkslied gezongen.











