Communicanten Neer

Op Hemelvaartsdag 14 mei deden 11 kinderen hun 1e H. Communie in de Martinuskerk te Neer. Om 10.00 uur werden de kinderen door schutterij St. Sebastianus bij de Friedesse molen afgehaald. Onder muzikale klanken gingen de communicanten met hun ouders en pastoor Rajan in processie naar de kerk. Tussen de buien door kwamen ze droog aan in de kerk.  De dienst werd geheel verzorgd door de communicanten. Het thema van dit jaar is: ” Vele noten maken muziek, speel je mee”.

Het was een mooie dienst. Na de dienst kregen de communicanten van een goed gevulde kerk een daverend applaus. In zijn dankwoord op het einde van de dienst nodigde pastoor Rajan de communicanten uit om na hun 1e H. Communie ook een 2e, 3e en nog veel meer keer de Communie te komen ontvangen 

 De dienst werd afgesloten met het zingen van een lang zullen ze leven voor de Communicanten.

Deel ons bericht:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem dan contact met ons op.