Dodenherdenking Horn

Tijdens een dienst, voorgegaan door Deken Van Rens, in de St. Martinuskerk Horn werd plechtig stilgestaan bij de 36 dorpsgenoten die tijdens de 2e Wereldoorlog zijn overleden.
De dienst werd muzikaal opgeluisterd door een ensemble van Harmonie De Drie Horens, een afvaardiging van Schutterij St. Martinus en kinderen van de basisschool. Een toespraak werd gehouden door Michel Graef namens de gemeente en Harrie Maessen, voorzitter van de Heemkundevereniging Horn.
Na afloop werden er kransen gelegd bij het monument naast de kerk, 2 minuten stilte in acht genomen en werd de plechtigheid afgesloten met het spelen van het Wilhelmus.

Voor de foto’s, gemaakt door Jan Vesters klik HIER

Deel ons bericht:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem dan contact met ons op.