Op zondag 22 maart mochten Fenne en Maud voor de tweede keer pastoor Rajan helpen als misdienaar tijdens de Eucharistieviering in Neer.
Ze hadden de eerste keer blijkbaar goed opgelet, want zondag ging alles perfect.
Op Hemelvaartsdag hopen Maud en Fenne hun eerste H.Communie te doen in de Martinuskerk van Neer.
Op het einde van de dienst dankte pastoor Rajan Maud en Fenne. Hij zei dat ze het erg goed gedaan hadden.


