Op de eerste zondag van de Vastentijd waren broer Sjors en zijn zusje Lois voor de tweede keer aan de beurt om als misdienaar pastoor Rajan te assisteren bij de H. Mis. Op Hemelvaartsdag doen zij beiden hun 1e H. Communie. Op het einde van de viering bedankte pastoor Rajan hen. Zij zeiden dat ze het allebei weer leuk gevonden hadden.


