Zondag 2 juni vond de sacramentsprocessie plaats. Vanuit de kerk werd naar de tuin van Magdalenahof gelopen, waar de H. Mis opgedragen werd. Tevens was deze H. Mis bedoeld als dankviering voor de communicanten.











Zondag 2 juni vond de sacramentsprocessie plaats. Vanuit de kerk werd naar de tuin van Magdalenahof gelopen, waar de H. Mis opgedragen werd. Tevens was deze H. Mis bedoeld als dankviering voor de communicanten.











Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem dan contact met ons op.