Bedevaartreis naar Lourdes vanuit federatie KANA

* Lourdes: Wij willen nog eens uw extra aandacht vragen voor de bedevaart per bus naar Lourdes van 05 sept. tm 13 sept. a.s. vanuit ons eigen cluster en o.b.v. de pastoor Lipsch. Het zou fijn zijn als er zoveel mogelijk mensen uit onze federatie Kana zouden deelnemen.
Deze reis is een aanrader, vooral ook omdat ze georganiseerd is voor mensen uit onze eigen parochies, met een eigen priester. Wat zou het fijn zijn als we met een volle bus ‘bekende parochianen’ uit onze eigen en omliggende dorpen, bij Maria in Lourdes op bezoek zouden kunnen gaan. Naar Lourdes, de plaats ‘waar de hemel de aarde raakt.’
U kunt zich nog steeds aanmelden, uiterlijk tot augustus, de informatie vindt u achter in de kerk of bij Nancy Smeets tel: 0475 581519.

Deel ons bericht:

Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem dan contact met ons op.