Boekenmarkt 2023 Horn een groot succes!

De boekenmarkt in Horn, gehouden op zaterdag 14 en zondag 15 oktober, was wederom een groot succes.
We mochten op beide dagen een groot aantal enthousiaste bezoekers begroeten. Vele boeken, LP’s en CD’s gingen over de toonbank.
Ook was er veel waardering voor de expositie over begraven en oude begrafenisrituelen.
In de kinderhoek konden de kinderen zich vermaken met knutselen, tekenen en bouwen terwijl de ouders op hun gemak in de boeken konden duiken.
De door Annemiek van den Eijnden gemaakte bloemstukken vonden veel aftrek. De opbrengst hiervan zal besteed worden aan verduurzaming van de bloemversiering in de kerk.
Ook aan de inwendige mens was gedacht; bij de catering kon men genieten van een lekkere kop koffie/thee en een stuk vlaai.

Zoals vermeld, zal de opbrengst van de boekenmarkt ten goede komen aan de vitalisering van het kerkhof rondom de St. Martinuskerk en aan projecten van de gezinsmiswerkgroep.

Wij zijn grote dank verschuldigd aan alle vrijwilligers voor hun tijd en inzet bij de totstandkoming van deze markt. Chapeau!
Graag tot ziens op onze volgende boekenmarkt in 2025!

Voor een sfeerimpressie van de zaterdag, gemaakt door Jan Vesters, klik op de volgende link.
Voor een sfeerimpressie van de zondag, gemaakt door Jan Vesters, klik op de volgende link