Ceciliafeest Kerkkoren Federatie Kana

Tijdens een sfeervolle H. Mis in de St. Aldegundiskerk te Buggenum vierden de kerkkoren en de Schola van Federatie Kana op zondag 19 november met mooie samenzang hun Ceciliafeest. Het koor werd gedirigeerd door Marie-Louise Leijnse en op orgel begeleid door Sylvia Berghs.
Na afloop van de mis toog men naar zaal Het Veerhuis, waar men kon genieten van een kop koffie/thee en waar gezorgd was voor een voortreffelijk warm en koud buffet. Bij dit samenzijn waren ook uitgenodigd de leden van de kerngroepen en het kerkbestuur. De koorleden van Neer waren dit jaar helaas verhinderd om aan te sluiten.
Vooraf werden de jubilarissen van de kerkkoren gehuldigd en ontvingen zij uit handen van pastoor Lipsch hun onderscheiding en oorkonde.
Wim Ramakers ontving van Alexander Giebels een attentie als dank voor zijn jarenlange secure werk aangaande de financiën van het “oude” kerkkoor.
En tenslotte ontving Alexander Giebels uit handen van pastoor Lipsch de welverdiende paaskaars Horn 2022 als dank voor het vele werk dat hij verrichtte en nog steeds verricht voor de koren van de St. Martinusparochie.

Benieuwd naar de foto’s van deze mooie dag, gemaakt door Jan Vesters, klik op deze link.

Deel ons bericht:

Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem dan contact met ons op.